Velkommen til Verisure! Vi er Norges ledende alarmselskap med over 35 års erfaring og 240 000 fornøyde norske kunder. Vår ekspertise innen sikkerhetsteknologi sikrer hjem og bedrifter over hele landet, og vi er stolte av å beskytte det som betyr mest for deg.

Verisure tilbyr avanserte alarmsystemer med det nyeste innen sikkerhetsteknologi. Våre løsninger sørger for at du kan føle deg trygg både i og utenfor hjemmet ditt. Vi kombinerer teknologi og menneskelig ekspertise for å gi deg den beste sikkerheten på markedet.

Men Verisure handler om mer enn bare sikkerhet. Vi tror på viktigheten av en aktiv livsstil og ønsker å oppmuntre våre kunder til å være sporty og engasjerte i sitt lokalmiljø. Derfor har vi lansert Verisure Klubb, et initiativ som kombinerer sikkerhet og sport i en unik fellesskapsopplevelse.

Gjennom Verisure Klubb kan våre kunder delta i en rekke sportsaktiviteter og arrangementer. Vi arrangerer mye aktiviteter. Målet er å skape et trygt og støttende miljø hvor du kan være aktiv og ha det gøy, samtidig som du vet at sikkerheten er ivaretatt.

Bli med i Verisure Klubb i dag, og opplev hvordan vår dedikasjon til sikkerhet og sport kan berike livet ditt. Sammen kan vi skape et tryggere, sunnere og mer aktivt samfunn. Med Verisure ved din side kan du trygt kaste deg ut i nye eventyr og sportslige utfordringer, vel vitende om at vi tar vare på deg og dine.

NavnRolleEpostTelefon
Nirupan KandasamyLeder